Škola, příprava, IIFYM.. a taky jeden zadek.

Pěkné ráno!

Nějaká doba opět uplynula, a já jsem konečně schopna zase něco usmolit.

Tento týden jsem totiž prožila jeden ze svých největších stresíků v dosavadním životě, na třetí pokus jsem opakovala anorganickou chemii.

Jelikož je to jeden ze dvou předmětů, který musíte udělat, abyste se dostali do letního (a jako.. ještě je tady matika, ale řekněme si upřímně, může se absolutně nematematická Blanka za týden naučit celý semestr i s definicemi? Nemůže. Necháme to na příští zkouškové #staynepraktická ), a jelikož máte pocit, že poslední test, který vám utekl o dva body a nechali jste u něj celou svou chemickou duši NEMŮŽE už dopadnout v dalším kole líp.. No řekněme, že se necítíte úplně do smíchu a už vůbec nemáte náladu přidávat cokoliv kamkoliv.

A pak vám taky proběhne hlavou pár scénářů, jak stojíte před celou rodinou s oznámením, že dalších pár měsíců se na studentské židli neohřejete, pocítíte to zklamání a nenápadné porovnávání s ostatními sourozenci (jakto, že to zvládli tyhle dva a ty jako ne?), jak to oznámíte na blogísku, a zbylých sociálních sítích a značně tím zklamete některé čtenáře, kteří vám fandili především pro to, že zvládáte kombinovat vaši superwomanskou kariéru s chemickým pláštěm.

(Možná trochu přeháním, suma sumárum by to ale pro ego byla velká rána, chápete.)

ALE!

Blanka zabojovala zle, a z předchozích 33bodů v druhém pokusu udělala neuvěřitelných 46, a prošla za krásné C.

Teď už mě čekají teoreticky dvě, prakticky jedna zkouška. Protože jak jsem zmínila výše, s matikou si nedělám naděje, a nejspíš bude nekompromisně přesunuta. ALE HLAVNĚ ŽE JDU DO LETŇÁKU!




Powerlifting

Celý podzim a zimu to nebyla žádná sláva, aneb mé maximálky se snížily o pár nehezkých čísel, a dokud jsem se naplno nezačala věnovat zvyšování maker, nechtělo mě tělo poslouchat.

Ze srpnových 50/90/100 se stalo smutných 40/80/90 (ne, nejsou to moje míry, alias plochá sice jsem, ale 40cm nemám ani přes stehno, natož přes hrudník díkybohu. Bench/Dřep/MT), ale v posledních týdnech tělo příjemně překvapuje a dostáváme se nebo spíš už začínáme přesahovat letní čísla.

JEEEJ

Na začátku dubna soutěž, takže doufám, že bomby pecky ještě párkrát poletí.

Sociální život

Nedávno jsem o sobě zaslechla zajímavou věc. Jsem prý totiž alkoholik. Když jsem vypomáhala nejmenované princezně na skladě, další princezna, kterou jsem tam poznala, která se tvářila jako sluníčko sluníčkovaté, poslouchajíc můj rozhovor s princeznou číslo jedna usoudila, že po mé storce o !!první a jediné!! párty za celý půlrok, chempárty abych taky poznala někoho jinýho než 19 lidí z kruhu, kde jsem vypila jednoho cidera a panáka za celý večer a označila to jako strop všech stropů, je ze mě notorik vědomě podvádějící svůj rádoby fitness život a lhající svému obecenstvu. A s úsměvem to šíří dál, miláček.

A pak taky že nejsem pracovitá.

Shame on you, Blanko!

Takže pusinky, dávejte si na mě pozor, je dost možný, že i tenhle článek píšu pod obraz. Plus posledních 20 předchozích.

NEMŮŽU SI POMOCT, CHÁPETE.

Jídlo – Makra/IIFYM

Už jsem se dostala na překrásná čísla. Žádné 1600kcal chudinské porce, ale zvýšeno na krásných 2255kcal (cca), 120B, 55T,310-325S.

Čili královské hody dennodenně, jednou týdně nebo za čtrnáct dní k tomu refeed, v podobě 3000+ kcal. NAJS

Do diety mi zbývají 3 týdny, konečně jsem se váhově dostala lehce nad svou kategorii (protože kdo by chtěl hubnout do potřebné váhovky, když už v ní je), síla roste obdivuhodným způsobem, jediné, co mě na tom rozčiluje jsou pomalu trhající se kalhoty, které bylo už tak složité sehnat #quadzilla

 

Ale alespoň mi roste zadek.

No nic, teď už zase poletím, jedu pomoct kamarádovi právě s tou zapeklitou anorgánou (protože jakmile ji jednou uděláte, už můžete radit všem, neasi.)

Ale v neděli nafotím den na talíři, na přání.

A brzo snad zase nějaké video!

Pusu,

B.

2 thoughts on “Škola, příprava, IIFYM.. a taky jeden zadek.

  1. Naprosto skvělej článek :)) celou dobu se u toho usmívám a když dočtu větu a pod tim na mě vykoukne naprosto sedící obrázek, směju se nahlas jak blbec :D:D
    Jinak gratuluju k chemii 🙂 ale hlavně! Ke zvýšení maker 😀

    To se mi líbí

Místo pro komentáře! :-)

