Makrokoučink

12 TÝDENNÍ MAKROKOUČINK

MAKROKOUCINK
Příklad reverzní diety

KONTAKT: nhdkoucink@gmail.com

Bez cvičení: 12ti týdenní spolupráce 1199Kč ->100kč/týden!

Spolupráce za účelem nabrat, udržet či redukovat váhu

Sdílená tabulka sledující progress
Průvodce (dokument) makroživinami, jak pracovat s kalorickými tabulkami či myfitnesspal,
Receptář s přesně vypočítanými makroživinami
Ukázka jídelníčku
Po celou dobu dvanácti týdnů komunikace přes email
Skypecall

Se cvičením:

NA DOMA:

12ti týdenní spolupráce 1349Kč ->112Kč/týden

Sdílená tabulka sledující progress
Cvičební plán s videi
Průvodce (dokument) makroživinami, jak pracovat s kalorickými tabulkami či myfitnesspal,
Receptář s přesně vypočítanými makroživinami
Ukázka jídelníčku
Po celou dobu dvanácti týdnů komunikace přes email
Skypecall

Trénování/příprava na silový trojboj – PRAHA, 350kč/TRÉNINK

Tréninky/tréninkové plány na Vršovicích či Jinonicích, srovnávání disbalancí, ultimátní příprava na pláž s tělem lepší jak z Pobřežní hlídky, tahání pecek alias příprava na trojboj, tréninkové plány uzpůsobené časovým i silovým možnostem.

ONLINE 10týdenní TROJBOJAŘSKÝ KOUČINK – 1299Kč

Tréninkový plán sestavený na míru (předsoutěžní, objemový trénink) po dobu 3 měsíců
Každotýdenní kontrola
Komunikace přes email po celou dobu plánu
Skypecalls
Videa cviků s vysvětlenou technikou
Mobilita

KONTAKT: nhdkoucink@gmail.com

A proč vlastně už nadále nedělám jídelníčky?

Ano, ze začátku je náročnější se do toho položit. Poznat, která potravina co obsahuje, kde je vláknina, co dělat, když mi večer zbudou jen tuky a bílkoviny, nebo naopak minimum bílkovin a řádná dávka sacharidů. Ale, jakmile se do toho už jednou obujete, sestavit plán na následující den trvá maximálně 10 minut (a to ještě, když chcete vymyslet nějaký ultraspešl recept). Na rozdíl od jídelníčku totiž, po skončení 12T spolupráce (v případě že neprodloužíte), VÍTE co máte dělat. Nemusíte točit jen dané dny z jídelníčku dokola, v rámci čísel si můžete každý den vytvořit nejrůznější varianty.. A nic si nevyčítat, protože jste si jisti, že když jedete počet bílkovin, sacharidů a tuků, které máte, vaše cíle NIJAK neohrozí, pokud si jeden den dáte tuky a sacharidy z ořechů a bulguru, zatímco na druhý den máte neskutečnou chuť na snickers a bez výčitek jí do svého jídelníčku zapojíte. Zároveň je i pro mě daleko jednodušší vaše plány upravit. Nehubneme? Na další týden trochu kalorií ubereme, což pro vás znamená jen si dát o trochu (například) přílohy méně. Nemusíme složitě překopávat měsíční plán. S iifym se také daleko snadněji odbourává záchvatovité přejídání, jelikož vás netíží všemožné „rozbory“ na internetu, že TOHLE jídlo je zdravé a TOHLE pokud si dáte, nikdy nezhubnete. Blbost. Vše je to o příjmu vs výdeji, a ano, i když jsou samozřejmě mikronukrienty a vláknina nesmírně důležité, občasná čokoláda, bílé pečivo (všech obávaný lepek) či sacharidy na večer hubnutí nezhatí.

Chcete vidět výsledky? Že opravdu IIFYM funguje? Sledujte instagram!

//widgets-code.websta.me/w/3b3786abee6b?ck=MjAxNy0wMS0xOFQwODo0MDo0Ny4wMDBa

Reklamy